در پاسخ به کاربر محترمی که با عنوان عضو افتخاری این گروه خود را معرفی نموده است باید عرض شود که در صورت نیاز به مکاتبه با این گروه لطفا با پست الکترونیکی با ما تماس بگيريد
در صورت ارسال اثري با نام خود شما مطلب در وبلاگ درج مي گردد.
با تشكر منتظر ديدار دوباره شما هستيم.
+ نوشته شده در چهارشنبه نوزدهم خرداد ۱۳۸۹ ساعت 11:43 توسط گمنام
|
سلام بر آنان که در فراق یار در کوچه پس کوچه های تنهایی سر به دیوار انتظار نهاده اند و چشم به راه نیم نگاه مهدی فاطمه اند... ای گل نرگس... چه میشد که ما را در جمع پروانه هایت پذیرا می شدی؟